Bc. Jana Kohoutová

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů

Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual instruments
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a synergickým efektem vzniklým působením jednotlivých nástrojů. Konkrétně analyzuje strategii marketingové komunikace pražské zoologické zahrady. Cílem práce je zhodnotit zvolenou kombinaci využitých komunikačních nástrojů vybrané společnosti, zjistit, jaké komunikační prostředky se v rámci vývoje osvědčily. Dokázat, zda se jedná …more
Abstract:
This thesis deals with Integrated Marketing Communications and the synergistic effect caused by the operation of individual instruments. The thesis specifically analyses the marketing communications strategy of the Prague zoological garden. The goal of this work is to analyze the combination of communication tools that the chosen company uses. Another goal is to find out which of the communications …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní