Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů – Bc. Jana Kohoutová
Bc. Jana Kohoutová
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Integrated Marketing Communications - synergistic effect of individual instruments
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem integrované marketingové komunikace a synergickým efektem vzniklým působením jednotlivých nástrojů. Konkrétně analyzuje strategii marketingové komunikace pražské zoologické zahrady. Cílem práce je zhodnotit zvolenou kombinaci využitých komunikačních nástrojů vybrané společnosti, zjistit, jaké komunikační prostředky se v rámci vývoje osvědčily. Dokázat, zda se jedná …moreAbstract:
This thesis deals with Integrated Marketing Communications and the synergistic effect caused by the operation of individual instruments. The thesis specifically analyses the marketing communications strategy of the Prague zoological garden. The goal of this work is to analyze the combination of communication tools that the chosen company uses. Another goal is to find out which of the communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/os4v6/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček