Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. – Bc. Jakub Vaněk
Bc. Jakub Vaněk
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.
The Integrated Marketing Communication of Company Ferona Thyssen Plastics, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění …moreAbstract:
The thesis is dedicated to integrated marketing communication, its analysis of the company FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. then presents opportunities for improvement and optimization in the company. The theoretical part includes a literature review, also is introducing a marketing communication, marketing planning including analysis and describes in more detail the nature, components, the process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANĚK, Jakub. \textit{Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ia3h13/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaněk, Jakub. Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček