Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. – Bc. Jakub Vaněk
Bc. Jakub Vaněk
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.
The Integrated Marketing Communication of Company Ferona Thyssen Plastics, s.r.o.
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje integrované marketingové komunikaci, její analýze ve společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. a následně představuje možnosti pro její zlepšení a optimalizaci v této firmě. Teoretická část obsahuje rešerši literatury, představuje marketingovou komunikaci, marketingové plánování včetně použitých analýz a podrobněji popisuje zejména podstatu, komponenty, postup a vyladění …viacAbstract:
The thesis is dedicated to integrated marketing communication, its analysis of the company FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o. then presents opportunities for improvement and optimization in the company. The theoretical part includes a literature review, also is introducing a marketing communication, marketing planning including analysis and describes in more detail the nature, components, the process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANĚK, Jakub. \textit{Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ia3h13/.
Jak správně citovat práci
Vaněk, Jakub. Integrovaná marketingová komunikace společnosti FERONA THYSSEN PLASTICS, s. r. o.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček