Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy – Bc. Veronika Augustinová
Bc. Veronika Augustinová
Master's thesis
Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy
Integration of students wild mental disabilities in primary school
Abstract:
AUGUSTINOVÁ, Veronika: Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 82. Diplomová práce je zaměřena na integraci žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy hlavního vzdělávacího proudu. Je rozdělena do čtyř hlavních kapitol přičemž každá kapitola řeší danou problematiku a má čtyři podkapitoly. První tři kapitoly tvoří …moreAbstract:
AUGUSTINOVÁ, Veronika: Integration/inklusion of students wild mental disabilities in primary school. Thesis: Brno, Masaryk University, 2012, pages 82. This dissertation is focused on the integration of students with mild mental disabilities in mainstream elementary school. It is divided into four main chapters and each chapter deals with the issue and has four subsections. The first three chapters …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c5s46/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2012
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Soužití dětí s lehkým mentálním postižením s dětmi bez mentálního postižení v dětském domově
Soňa Opelková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Spolupráce mateřské a základní školy aneb Trochu jiná cesta do školy. Co-operation of nursery school and primary school or Another way how to get to school.
Michaela MAŠATOVÁ -
Assessing Writing of Dyslexic Learners at Primary School
Josef Dastych -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá