Analýza komunikačního mixu hotelu Prestige – Kateřina Krchňavá
Kateřina Krchňavá
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu hotelu Prestige
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá specifikací komunikačního mixu hotelu Prestige.V teoretické části objasňuji pojmy z oblasti marketingové komunikace a služeb,především z hotelnictví. V rámci praktické části se věnuji marketingovému akomunikačnímu mixu hotelu Prestige. Na základě své praxe v hotelu hodnotím tytooblasti subjektivním názorem. Doporučení navrhuji z výsledků dotazníkového šetření,které proběhlo …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the specification of the communication mix in the hotelPrestige.In the theoretical part I clarify the concepts from fields of the marketing communicationand the services, primarily of the hotel industry. Concerning the practical part, I payattention to the marketing and communication mix of the hotel Prestige. On the basis ofmy traineeship in the hotel, the assessment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
http://theses.cz/id/id5b04/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRCHŇAVÁ, Kateřina. \textit{Analýza komunikačního mixu hotelu Prestige}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/id5b04/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva