Use of online marketing to increase product awareness – Lukáš Ondřej
Lukáš Ondřej
Bachelor's thesis
Use of online marketing to increase product awareness
Použití online marketingu na zvýšení povědomí o produktu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti zviditelnění nového produktu, ubrousků do sušičky prádla, na českém trhu pomocí internetového marketingu. Při vytváření marketingového plánu jsem vycházel z podmínek a specifik českého trhu. Díky rostoucímu prodeji sušiček prádla, na českém trhu, se neustále rozšiřuje skupina potencionálních zákazníků, pro které je tento produkt zajímavý a užitečný.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the possibilities of increasing visualization of the new product, dryer sheets, on the Czech market through internet marketing. When creating a marketing plan, the conditions and specifics of the Czech market were taken into account. Thanks to the increasing sales of laundry dryers on the Czech market, the group of potential customers for whom this product is interesting …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Dlabolová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Creating a new tourism product for Záviš z Falkenštejna Hotel
Lucie Haasová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights