Use of online marketing to increase product awareness – Lukáš Ondřej
Lukáš Ondřej
Bakalářská práce
Use of online marketing to increase product awareness
Použití online marketingu na zvýšení povědomí o produktu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti zviditelnění nového produktu, ubrousků do sušičky prádla, na českém trhu pomocí internetového marketingu. Při vytváření marketingového plánu jsem vycházel z podmínek a specifik českého trhu. Díky rostoucímu prodeji sušiček prádla, na českém trhu, se neustále rozšiřuje skupina potencionálních zákazníků, pro které je tento produkt zajímavý a užitečný.Abstract:
This bachelor thesis focuses on the possibilities of increasing visualization of the new product, dryer sheets, on the Czech market through internet marketing. When creating a marketing plan, the conditions and specifics of the Czech market were taken into account. Thanks to the increasing sales of laundry dryers on the Czech market, the group of potential customers for whom this product is interesting …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Utilising IoT data for new generation product development
Adéla Šupolík -
Creating a new tourism product for Záviš z Falkenštejna Hotel
Lucie Haasová -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia
Název
Vložil
Vloženo
Práva