Systematické umělecké vzdělávání jako forma reedukace specifických poruch učení a chování – Mgr. Aleš Kratochvíl
Mgr. Aleš Kratochvíl
Bakalářská práce
Systematické umělecké vzdělávání jako forma reedukace specifických poruch učení a chování
Systematic artistic education as a form of reeducation of specific learning dificulties and behavioral disorders
Anotace:
Bakalářská práce „Systematické umělecké vzdělávání jako forma reedukace specifických poruch učení a chování“ pojednává o problematice specifických poruch učení a chování a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu základního uměleckého školství a umělecké přípravy.Abstract:
The thesis “Systematic artistic education as a form of re-education of specific learning difficulties and behavioural disorders" deals with the problems of specific learning difficulties and behavioural disorders of learners with special educational needs in the context of the primary artistic school system, as well as in the context of artistic preparation.Klíčová slova
Specifické poruchy učení specifické poruchy chování deficity dílčích funkcí speciálně pedagogická diagnostika reedukační péče základní umělecké vzdělávání klíčové kompetence terapie záměrná tvůrčí činnost. Specific learning difficulties specific behavioural disorders deficiencies in partial functions special educational diagnostics re-education care primary artistic education key competences therapy aimed creative activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/p5t94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Speciálně pedagogická diagnostika logopedická
Alžběta ŽIDOVÁ