Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví – Bc. Iva HLINKOVÁ
Bc. Iva HLINKOVÁ
Master's thesis
Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví
Event tourism marketing in Posázaví
Abstract:
V práci je věnována pozornost jedné z nejvýznamnějších kulturních událostí turistického regionu Posázaví, jakou je multikulturní festival Sázavafest. Festival se v současné době řadí k největším a nejnavštěvovanějším hudebním festivalům v ČR. Akce tak každoročně láká do regionu turisty z celé České republiky (okrajově i ze Slovenska) a má proto pro něj nemalý význam. Pořádání eventu se odráží v cestovním …moreAbstract:
Subject of this diploma work is multicultural festival called Sázavafest, which takes place in the region Posázaví and ranks among the biggest and the most visited summer cultural events in Czech republic.The event yearly attracts tourists from the whole republic and that´s why it brings a benefit for the region. Moreover running festival can reflect a lot in tourism activity within the region. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2009
Accessible from:: 29. 4. 2009
Identifier:
12174
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLINKOVÁ, Iva. \textit{Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/idu0hg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLINKOVÁ, Iva. Marketing zážitkového cestovního ruchu v Posázaví. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights