Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci – Natálie KOKRHELOVÁ
Natálie KOKRHELOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci
Marketing plan of the choosen non-profit organization
Anotace:
V rámci bakalářské práce bylo zpracováno téma "marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci" - Občanský spolek Ratiboř, z.s., která zaštiťuje organizování táborů a také jeden z táborů (turnus) organizuje. Autorka práce má blízký vztah k táboru Ratiboř, na který jako dítě pravidelně jezdila, a nyní působí na pozici oddílového vedoucího. K vypracování marketingového plánu a akčních programů bylo …víceAbstract:
For the elaboration of the Bachelor Thesis, the topic of marketing plan was prepared for a selected non-profit organization - Občanský spolek Ratiboř, z.s., which patronizes summer camps and also organizes one of the camps (a batch). The author of the thesis has a close relationship with the Ratiboř camp, which she attended as a child and now works as a team leader. In order to develop the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Kochová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOKRHELOVÁ, Natálie. Marketingový plán pro vybranou neziskovou organizaci. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Reklama neziskové organizace
Nikola Vitíková -
Neziskové organizace a občanská společnost
David Hnilička -
Nezisková organizace v mediálním a vzdělávacím kontextu
Milan Paták -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Marketing neziskové organizace
Kornelie Holá -
Vliv organizační kultury na motivaci členů neziskové organizace
Michaela Šišková -
Česká společnost a neziskové organizace
Pavla Chmelková -
Neziskové organizace a jejich podíl na integraci do společnosti a aktivním trávení volného času rodin s dětmi s mentálním postižením
Markéta Korábová