Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu – Anna Racková
Anna Racková
Master's thesis
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Specifics of marketing communication in the pharmaceutical industry
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací farmaceutických společností. Především se zaměřuje na regulaci reklamy v jednotlivých oblastech farmacie a také komunikační mix s ohledem na skupinu léčivých produktů, které se dělí na volně prodejná léčiva a léky na předpis. Každá z těchto skupin má zcela odlišné komunikační nástroje při cílení na spotřebitele, které v tomto odvětví mohou představovat …moreAbstract:
The diploma thesis deals with marketing communication of pharmaceutical companies. It focuses primarily on the regulation of advertising in individual areas of pharmacy, as well as the communication mix with regard to the group of medicinal products, which are divided into over-the-counter and prescription drugs. Each of these groups has completely different communication tools in targeting consumers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85747
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Barbara Čiháková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Uplatnitelnost absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Martin Müller