Marketingová komunikace organizace Za Obzor – Bc. Linda Machová
Bc. Linda Machová
Diplomová práce
Marketingová komunikace organizace Za Obzor
Marketing Communication of Organization Za Obzor
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zkvalitnění komunikace směrem k zákazníkům cílové skupiny Za Obzor. Konkrétně se zaměřuje na jednotlivé nástroje současné marketingové komunikace. Teoretická část práce definuje marketing obecně, zabývá se také popisem marketingových aktivit ve vzdělávacích institucích a uvádí tato specifika. Věnuje se výzkumným metodám, které jsou využity …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of communication campaign with the aim to improve communication towards customers of the target group of organization Za Obzor. Specifically, it focuses on individual tools of contemporary marketing communication. The theoretical part of the thesis defines marketing in general, deals with the description of marketing activities in educational institutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machová, Linda. Marketingová komunikace organizace Za Obzor. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Analýza vstupu "zážitkových" firem na trh a jejich marketingová komunikace
Alice Pokorná -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Marketingová komunikace občanského sdružení Prázdninová škola Lipnice
Michaela KLOCOVÁ -
Návrh marketingové komunikace subjektu zážitkové turistiky
Dana PELEJOVÁ -
Marketingový výzkum a jeho realizace
Jana Tomešová -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková -
Marketingový rozvoj tenisového areálu Landek Park
Karla JOSEFUSOVÁ