Marketingová a komunikační strategie spol. Alza.cz – Alice Petlachová
Alice Petlachová
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie spol. Alza.cz
Marketing and communication strategy of the company Alza.cz
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové a komunikační strategie internetového prodejce Alza.cz. Práce je rozdělena do dvou částí - části teoretické a praktické. V první části jsou za použití odborné literatury vymezeny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix, marketingová a komunikační strategie a výzkum trhu. Praktická část je pak věnována představení společnosti Alza.cz, jejího …víceAbstract:
The objective of the Master's Thesis is an analysis of marketing and communication strategy of the company Alza.cz. The thesis is divided into two parts -- the theoretical and the practical one. In the theoretical part, there are basic terms, such as marketing, marketing mix, marketing and communication strategy and marketing research, explained. The practical part contains a detailed description of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44551
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková