Bc. Ivana Vlčková, DiS.

Bakalářská práce

Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost

Product placement as a form of advertising and its effect on the public
Anotace:
Product placement je forma marketingové reklamy, kdy se určitý produkt či brand name umisťuje více či méně nápadně v televizních pořadech, seriálech či filmech, ale také ve videohrách či klipech k hudební tvorbě. Tato práce se zaměřuje především na product placement v televizní tvorbě, část však popisuje i využití v jiných médiích. S product placementem se jistě setkává každý z nás, ve většině případů …více
Abstract:
Product placement is a form of marketing advertising where a product or brand name is placed more or less prominently in TV shows, series or movies, but also in video games or music videos. This bachelor thesis focuses mainly on product placement in television production, but also describes the use in other media. Product placement is certainly encountered by all of us, in most cases even every day …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
  • Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance