Jana Drnková

Master's thesis

Komunikační strategie nového produktu na trhu

Communication strategy of the new product on the market
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii pro nově zaváděný produkt na český trh. V praktické části představuji společnost Meditor s.r.o. a nově zaváděný produkt poslechový program Tomatis. Při stanovení návrhu komunikační strategie programu Tomatis jsem mimo jiné vycházela z empirického výzkumu, ze stávající komunikační strategie a z definovaného cílového publika.
Abstract:
Objective of the final thesis was suggesting communication strategy for new product on Czech market. In practical part I introduce company Meditor s.r.o. and new product Tomatis. The suggestion of the new communication strategy is base on especially my own research and previous strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jana Bečvářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40753