Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele – Pavel Hoffmann
Pavel Hoffmann
Bakalářská práce
Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele
Impact of human resources management on employer branding
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele. V teoretické části práce se zabývám důležitými pojmy řízení lidských zdrojů (ŘLZ), jaký má ŘLZ význam a přínos, historický vývoj ŘLZ, subjekty ŘLZ, úkoly ŘLZ. Budování značky zaměstnavatele a employer branding a dále všechny činnosti, které ŘLZ zahrnuje. V praktické části je v první řadě charakterizována společnost …víceAbstract:
The theme of my bachelor's thesis is the influence of human resources management on employer branding. In the theoretical part of the thesis, I deal with important concepts of human resources management (HRM), the importance and contribution of the HRM, the historical development of the HRM, the entities of the HRM, the tasks of the HRM. Emlpoyer branding, and as well all activities that ŘLZ includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Mlázovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hoffmann, Pavel. Vliv řízení lidských zdrojů na budování značky zaměstnavatele. Pardubice, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová