Marketingová strategie v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku – Martina Boháčová
Martina Boháčová
Bakalářská práce
Marketingová strategie v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku
Marketing strategy in the field of regeneration, nutrition and sports training
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit pro účely nově vznikajícího podniku v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi, který chce podnikat v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku, zda je na daném trhu prostor pro nový podnik, jaké je chování spotřebitelů na trhu, jaká jsou jejich přání a potřeby. K těmto účelům slouží analýza konkurence a dotazníkové šetření spotřebitele v dané oblasti. Dalším cílem …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out if there is enough space for the new emergent company in Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. The new company wants to act in the field of regeneration, nutrition and sports training. Another aim is to identify behavior of consumers in the market, their wishes and needs. For these purposes the thesis contains the competition analysis and the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22292
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
A Marketing Research Analyzing the Causes of Migration of Citizens with Secondary and University Education in the Districts of Sokolov and Cheb.
Lucie Chocholatá -
Marketing research of development potential in the area of residential living in a particular region
Marek Tkaczik -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Jessica Ďuríšková