Martina Boháčová

Bakalářská práce

Marketingová strategie v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku

Marketing strategy in the field of regeneration, nutrition and sports training
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit pro účely nově vznikajícího podniku v Brandýse nad Labem-Staré Boleslavi, který chce podnikat v oblasti regenerace, výživy a sportovního tréninku, zda je na daném trhu prostor pro nový podnik, jaké je chování spotřebitelů na trhu, jaká jsou jejich přání a potřeby. K těmto účelům slouží analýza konkurence a dotazníkové šetření spotřebitele v dané oblasti. Dalším cílem …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to find out if there is enough space for the new emergent company in Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. The new company wants to act in the field of regeneration, nutrition and sports training. Another aim is to identify behavior of consumers in the market, their wishes and needs. For these purposes the thesis contains the competition analysis and the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22292