Aplikace prvního stupně podpůrných opatření v malotřídní škole – Mgr. Hana Frajtová
Mgr. Hana Frajtová
Master's thesis
Aplikace prvního stupně podpůrných opatření v malotřídní škole
Application of the first level supportive measures at a small rural school
Abstract:
Diplomová práci se zabývá aplikací podpůrných opatření I. stupně na malotřídní škole. Popisuji zde inkluzivní vzdělávání ve škole hlavního vzdělávacího proudu, jsou zde definována podpůrná opatření a jejich stupně a detailněji rozebrána podpůrná opatření I. stupně, která realizuje škola při mírných a přechodných obtížích žáků ve vzdělávání. Dále jsou zde vypracovány a vyhodnoceny Plány pedagogické …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the application of supportive measures in primary small schools. There is presented inclusion education in mainstream schools, defined supportive measures and their levels. The supportive measures used for children with mild and moderate educational disabilities are analysed in detail. In the end, there is worked up and evaluated Educational Support Plan for four selected …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ov812/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2017
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v procesu základního vzdělávání
Jaroslava Sluková -
Podpůrná opatření v systému předškolního vzdělávání pro děti se zrakovým postižením
Tereza BUBELOVÁ -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Nový školní vzdělávací program pro školní družinu v Základní škole a Mateřské škole Týnec, příspěvkové organizaci
Lenka POLÁČKOVÁ -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ