Vinařský cestovní ruch na Znojemsku - faktory kvality destinace – Linda Slobodová
Linda Slobodová
Bachelor's thesis
Vinařský cestovní ruch na Znojemsku - faktory kvality destinace
Wine tourism in Znojmo area – destination quality factors
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá stanovením nejvýznamnějších faktorů kvality, které ovlivňují poptávku po vinařské destinaci Znojemska, jejich identifikací, určení významu pro potenciální návštěvníky. Cílem je také sestavení profilu návštěvníka Znojemska. Zdrojem dat pro analýzu je primární výzkum u návštěvníků vinařské destinace a vyhodnocení je prováděno za pomocí IPA analýzy.Abstract:
The bachelor thesis deals with the determination of the most important quality factors that influence the demand for the Wine Destination in Znojmo, their identification, the determination of meaning for the potential visitors. The goal is also to build a visitor´s profile of Znojmo area. The source of data for analysis is the primary research of wine destination visitors and the evaluation is carried …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLOBODOVÁ, Linda. \textit{Vinařský cestovní ruch na Znojemsku - faktory kvality destinace}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ii93o0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Tourism Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Kateřina SCHWARZEROVÁ -
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights