Bc. Nikola Nedorostková

Master's thesis

Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk

The Proposal of Marketing Communication Strategy for the Šternberk Castle
Abstract:
Diplomová práce čtenáře v teoretické části seznamuje se základními pricipy obecné-ho marketingu a marketingu památkových a kulturních organizací. Druhá část práce je pojata z praktického hlediska a vedle analýzy aktuální marketingové komunikace, kterou hrad Šternberk má jsou také navrženy možnosti, jakou by marketingová ko-munikace mohla mít do budoucna podobu a jaký výstup by komunikační proměna mohla …more
Abstract:
The theorethical part of the diploma thesis is focused on basic principles of Market-ing and also of the specific Cultural Herritage Marketing. In the practical part of the Diploma thesis the current marketing communication of the Sternberk Castle is analyzed. The aim of the Diploma thesis is a recommendation and a proposal of marketing communication that supports the usage of suitable communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Jan Špaček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta