Bc. Renata NÁROŽNÁ

Diplomová práce

Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.

The project of marketing communication of the Art computer a.s. to increase Fujitsu Siemens products sale.
Anotace:
Tato diplomová práce se týká vytvoření projektu marketingové komunikace pro společnost Art computer a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je snaha o zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Za tímto účelem jsem nejprve analyzovala aktuální situaci využití nástrojů marketingové komunikace. Následný marketingový průzkum zákazníků obsahoval velké množství poznatků nezbytných pro tvorbu doporučení. Součástí …více
Abstract:
This thesis work concern the composing of the project of marketing communication plan of the Art computer, a.s. company. The principal purpose of its elaboration is the tendency to increase the Fujitsu Siemens products sale. On this purpose I first analyse actual situation of using marketing communication instruments. The subsequent marketing research of consumers includes a big amount of informations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6356

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NÁROŽNÁ, Renata. Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.