Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s. – Bc. Renata NÁROŽNÁ
Bc. Renata NÁROŽNÁ
Master's thesis
Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.
The project of marketing communication of the Art computer a.s. to increase Fujitsu Siemens products sale.
Anotácia:
Tato diplomová práce se týká vytvoření projektu marketingové komunikace pro společnost Art computer a.s. Hlavním důvodem jejího zpracování je snaha o zvýšení prodeje výrobků Fujitsu Siemens. Za tímto účelem jsem nejprve analyzovala aktuální situaci využití nástrojů marketingové komunikace. Následný marketingový průzkum zákazníků obsahoval velké množství poznatků nezbytných pro tvorbu doporučení. Součástí …viacAbstract:
This thesis work concern the composing of the project of marketing communication plan of the Art computer, a.s. company. The principal purpose of its elaboration is the tendency to increase the Fujitsu Siemens products sale. On this purpose I first analyse actual situation of using marketing communication instruments. The subsequent marketing research of consumers includes a big amount of informations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
6356
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÁROŽNÁ, Renata. \textit{Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/ijn2iw/.
Jak správně citovat práci
NÁROŽNÁ, Renata. Projekt využití marketingové komunikace pro zvýšení prodeje vybraného produktu pro společnost Art computer a.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková