Uživatelské testování internetového obchodu firmy SKL s.r.o. – Erika Kľúčiková
Erika Kľúčiková
Bakalářská práce
Uživatelské testování internetového obchodu firmy SKL s.r.o.
User Testing of Internet Shop by Company SKL s.r.o.
Anotace:
Záverečná práca sa zaoberá užívateľským testovaním internetového obchodu firmy SKL s. r. o. Jej teoretická časť prechádza cez okruhy od digitálneho marketingu cez e-commerce až po zásady pre tvorbu webových stránok. Hlavným cieľom práce je zistiť pomocou užívateľského testovania, s akými najčastejšími nedostatkami sa užívatelia stretávajú na tomto internetovom obchode. Na základe zistení si autorka …víceAbstract:
The final work is about user testing of the company's SKL s. r. o. online store. Its theoretical part goes through the areas from digital marketing through e-commerce to the principles for creating websites. The main goal of the work is to find out through user testing what are the most common shortcomings users encounter in this online store. Based on the findings, the author makes herself a goal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kľúčiková, Erika. Uživatelské testování internetového obchodu firmy SKL s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Užívateľské testovanie stránok spoločnosti poskytujúcej cloudové riešenia
Nikola Priečková -
Uživatelské testování internetových stránek jazykové školy
Jana Podpleská -
Uživatelské testování internetového obchodu s autodoplňky
Katarína Hradská -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm