Tereza Rybářová

Bachelor's thesis

Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.

The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell a.s.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je "Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell, a.s.". Tato práce si klade za cíl analyzovat vliv komunikačních prostředků, které společnost Pilsner Urquell využívá ke komunikaci vybraných produktů. Práce zkoumá komunikační strategii vybraných tří značek a pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, jak zákazníci na komunikační kampaň reagují. Teoretická část …more
Abstract:
Subject of the thesis is "The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell, a.s.". This work aims to explore the influence of communication tools that the company Pilsner Urquell uses in communicating its products. The thesis examine the communication strategy of the three brands that were chosen and it analyses how customers react to the communication campaign using the questionnaire …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Jiří Michal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57242