Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s. – Tereza Rybářová
Tereza Rybářová
Bachelor's thesis
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell a.s.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je "Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell, a.s.". Tato práce si klade za cíl analyzovat vliv komunikačních prostředků, které společnost Pilsner Urquell využívá ke komunikaci vybraných produktů. Práce zkoumá komunikační strategii vybraných tří značek a pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, jak zákazníci na komunikační kampaň reagují. Teoretická část …moreAbstract:
Subject of the thesis is "The analysis of communication strategy of the company Pilsner Urquell, a.s.". This work aims to explore the influence of communication tools that the company Pilsner Urquell uses in communicating its products. The thesis examine the communication strategy of the three brands that were chosen and it analyses how customers react to the communication campaign using the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57242
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Jiří Michal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57242
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva