Výukové metody a řešení slovních úloh – Bc. Eva KREJČÍČKOVÁ
Bc. Eva KREJČÍČKOVÁ
Diplomová práce
Výukové metody a řešení slovních úloh
Teaching Methods and solving Word Problems
Anotace:
Diplomová práce charakterizuje výukové metody, slovní úlohy a fáze jejich řešení. Výzkumná část je zaměřena na slovní úlohy o pohybu. Cílem práce je porovnat výuku slovních úloh o pohybu v Ostravě a v Olomouci a navrhnout aktivizační metodu k učivu slovní úlohy o pohybu.Abstract:
The thesis characterizes teaching methods, word problems and phases of their solutions. Research part is focused on word problems about movement. The aim of thesis to compare tuition of word problems about movement in Ostrava and Olomouc and activation method for cuririculum of word problems about movement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČÍČKOVÁ, Eva. Výukové metody a řešení slovních úloh. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva