Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh – Martin Mičánek
Martin Mičánek
Bakalářská práce
Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh
Project of financial consultancy for young people in the Czech Republic and its application to a selected foreign market
Anotace:
Bakalářská práce (Projekt finančního poradenství pro mladé na území ČR a jeho aplikace na vybraný zahraniční trh) se zabývá analýzou daného projektu, jeho možnou úspěšností na území České republiky a rovněž možným využitím modelu projektu v zahraničí. Součástí práce je dotazníkové šetření a analýza jeho výsledků. Práce je složena ze 3 teoretických kapitol a 3 kapitol praktických. První část práce se …víceAbstract:
Bachelor thesis (Project of financial consultancy for young people on the territory of the Czech Republic and its application on a selected foreign market) deals with the analysis of the given project, its possible success in the territory of the Czech Republic and the possible use of the project model abroad. This thesis also includes a survey and evaluation of its results. The thesis consists of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Martina Weber
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Aplikace pro podporu komunikace se zahraničními partnery
Vojtěch Navrátil