Využití reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu – Ing. Lenka Kraslová
Ing. Lenka Kraslová
Bachelor's thesis
Využití reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu
Use of Promotion Media for a Newly Established Advertising Agency
Abstract:
Bakalářská práce řeší na základě marketingové komunikace výběr a návrh vhodných reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu. K tomuto účelu využívá komunikačního mixu.Abstract:
This thesis deals with selection and recommendation of suitable promotion media chosen on the basis of marketing communication for a newly established advertising agency.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/anrr6/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Roman Hlaváč
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Dvořáková -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová