Ing. Lenka Kraslová

Bachelor's thesis

Využití reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu

Use of Promotion Media for a Newly Established Advertising Agency
Anotácia:
Bakalářská práce řeší na základě marketingové komunikace výběr a návrh vhodných reklamních médií pro vzniklou reklamní agenturu. K tomuto účelu využívá komunikačního mixu.
Abstract:
This thesis deals with selection and recommendation of suitable promotion media chosen on the basis of marketing communication for a newly established advertising agency.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Roman Hlaváč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting