Obnovení značky XYZ firmy působící v průmyslu alkoholických nápojů v Armenii – Gohar Gharibyan
Gohar Gharibyan
Diplomová práce
Obnovení značky XYZ firmy působící v průmyslu alkoholických nápojů v Armenii
Brand Re-building of "XYZ" Company Performing in Alcoholic Beverages Industry in Armenia
Abstract:
All types of companies - start-ups and old ones, companies seeking to re-position or change their image- need to have effective brand personality. In my work we can see an example of it - XYZ brand re-positioning in Armenian alcoholic market.The XYZ brand re-branding in market it's was main goal of my work. I used some marketing researches and analysis for uncover the situation and assume the conditions …víceAbstract:
Všechny typy společností - nové a staré, firmy se snaží re-pozice nebo změnit svůj image-musí mít efektivní osobnost značky. Ve své práci můžeme vidět příklad toho - značky re-umístění v arménské alkoholu market.The značky XYZ re-branding na trhu, to bylo hlavním cílem mé práce. Použil jsem některé marketingové výzkumy a analýzy odhalit situaci a převzít podmínky pro pomoc společnosti XYZ re-značky …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GHARIBYAN, Gohar. \textit{Obnovení značky XYZ firmy působící v průmyslu alkoholických nápojů v Armenii}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ip8txa/.
Jak správně citovat práci
Gharibyan, Gohar. Obnovení značky XYZ firmy působící v průmyslu alkoholických nápojů v Armenii. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Strategický management vybraného podnikatelského subjektu - stavební firmy
Radim Kučera -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
Ha Vi Phanová -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Rebranding značky MiniPlanet – výrobcu detského oblečenia
Alexandra Halousková -
Rebranding značky Royal Crown Cola
Barbora Talknerová