Sociální sítě – nástroj komunikace pro specifickou cílovou skupinu – Bc. Jana Nová
Bc. Jana Nová
Bachelor's thesis
Sociální sítě – nástroj komunikace pro specifickou cílovou skupinu
Social networks - a communication tool for a specific target group
Anotácia:
Počet uživatelů sociálních sítí ve světě se neustále zvyšuje a sociální sítě jsou v současné době používány ve stále větší míře. Tento trend neminul ani Českou Republiku. Jelikož firmy musí být tam, kde jsou její potenciální zákazníci, začaly společnosti využívat sociální sítě, především Facebook, jako jeden z kanálů marketingové komunikace. Srovnávací analýzou dvou společností z České republiky analyzuji …viacAbstract:
The number of social networking sites’ users in the world is still increasing and the social networking sites have become widely used. The Czech Republic is not an exception. Companies must be where their potential customers are. This is the main reason why companies in the Czech Republic start to use social networking sites as one of the marketing communications’ tools. I have analyzed two companies …viacKľúčové slová
Sociální sítě Facebook zákazník komunikace profil stránka reklama uživatel aplikace marketing
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q9ixq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Vliv sociálních sítí a komunikace dopravních podniků s cestujícími
Ondřej Matěj Hrubeš -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová