Interní marketing vybrané firmy – Bc. Ančová Ančová
Bc. Ančová Ančová
Diplomová práce
Interní marketing vybrané firmy
Internal marketing of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit interní marketing a navrhnout doporučení k optimalizaci jednotlivých nástrojů interního marketingu vybraného podniku. Diplomová práce je zpracována na základě informací vycházejících z odborných publikací a dat získaných prostřednictvím primárního a sekundárního výzkumu. Teoretická část práce vysvětluje pojmy z oblasti interního marketingu a popisuje jeho nástroje …víceAbstract:
The diploma thesis aims to evaluate internal marketing and propose recommendations for optimising the selected company's specific internal marketing tools. The diploma thesis is based on the information from professional publications and data obtained from primary and secondary research. The theoretical part explains internal marketing concepts and describes internal marketing tools. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/gprzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
Lenka Morawiecová -
Interní marketing - stabilizace stavu zaměstnanců společnosti
Milan Huták -
Personální marketing vybrané organizace
Reiterová Reiterová -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Interní marketing a jeho možnosti redukce stresu zaměstnanců
Klára Odehnalová -
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Ivo Kyndl -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Výzkum vyšších poznávacích procesů u dětí předškolního věku
Lucie Ferulíková