Bc. Ančová Ančová

Diplomová práce

Interní marketing vybrané firmy

Internal marketing of the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je vyhodnotit interní marketing a navrhnout doporučení k optimalizaci jednotlivých nástrojů interního marketingu vybraného podniku. Diplomová práce je zpracována na základě informací vycházejících z odborných publikací a dat získaných prostřednictvím primárního a sekundárního výzkumu. Teoretická část práce vysvětluje pojmy z oblasti interního marketingu a popisuje jeho nástroje …více
Abstract:
The diploma thesis aims to evaluate internal marketing and propose recommendations for optimising the selected company's specific internal marketing tools. The diploma thesis is based on the information from professional publications and data obtained from primary and secondary research. The theoretical part explains internal marketing concepts and describes internal marketing tools. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/gprzs/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management