Využití sociálních sítí ve společnosti Mixit s.r.o. – Džuljetta Ambarcumjan
Džuljetta Ambarcumjan
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí ve společnosti Mixit s.r.o.
Utilization of social networks by Mixit s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje vybrané sociální sítě a jejich historii, představuje společnost Mixit s.r.o. a hodnotí její komunikaci na sociálních sítích pomocí vlastního pozorování a dotazníku. Následně zjišťuje nedostatky a navrhuje možná řešení.Abstract:
This bachelor thesis describes the selected social networks and their history, provides a short introduction of Mixit s.r.o. and then evaluates its communication on social network utilizing the results of a questionnaire and the author's observation. Afterwards the flaws are identified and potential solutions presented.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78223
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: Ivana Topolová
- Oponent: Markéta Kubálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78223
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Budování značky pro generaci Z na sociálních sítích Facebook, Instagram, YouTube
Jan Kotlář -
Assessing the financial performance of startup: The case study of Facebook and Twitter
Orkhan Huseynzade -
Vliv Twitter příspěvků vývojářů kryptoměn na hodnotu měn
Tereza Cejnková -
Etický problém komunikace veřejnoprávních novinářů na online sociální síti Twitter
Klára Ješinová