Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost – Bc. Ksenia Lyuleeva
Bc. Ksenia Lyuleeva
Master's thesis
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
V diplomové práci jsou popsány dvě klíčové oblasti: kreativita a reklama. Autorka poukazuje na jejich propojenost mezí sebou včetně forem a prostředků. Cílem diplomové práce je inovace stávajícího komunikačního kanálu pro vybranou společnost U-star pomocí návrhu nové podoby marketingové komunikace přes kreativitu v propagaci jejich produktů na sociální síti Instagram. Metoda zpracování obsahuje tvorbu …moreAbstract:
The thesis describes two key areas: creativity and advertising. Author points to interconnection between them, including forms and means. The aim of this thesis is to innovate the existing communication channel for the selected company U-star by designing a new form of marketing communication through creativity in promoting their products on the social network Instagram. The processing method includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/d4hdi/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
KOMPLEXNÍ PROCES TVORBY REKLAMNÍHO VIDEA
Jakub Říha -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Proces tvorby reklamní kampaně
Pavla Kuchařová -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Název práceAnalýza faktorů ovlivňující procesy kreativity v reklamní agentuře WMC Grey
Aneta Lišková -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop