Pavel VYKYDAL

Bakalářská práce

Předškolní dítě jako spotřebitel

Pre-school Child as a Consumer
Anotace:
Cílem práce je popsat spotřební chování předškolních dětí a prostředí s ním související. Aplikovat teoretické poznatky z pole vývojové psychologie na marketingový výzkum, spotřební chování a marketingové komunikace. Odhalit, jak předškolní děti myslí a jak se rozhodují při výběru a nákupu hraček.
Abstract:
The goal of this work is to describe consumer behaviour of pre-school children and environment associated with it. Also use theoretical knowledge from field of developmental psychology for marketing research, consumer behaviour and marketing communications. Then reveal how pre-school children think and how they decide to choosing and shopping toys.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Zveřejnit od: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYKYDAL, Pavel. Předškolní dítě jako spotřebitel. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce