Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy – Ing. Adriana Sailerová Rothová
Ing. Adriana Sailerová Rothová
Bakalářská práce
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Exploitation public relations in marketing communications companies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím public relations aktivit v oblasti zdravotnictví. V první části detailně popisuje teoretická východiska. Další část je věnována vysvětlení pojmů z oblasti farmacie. Praktická část je zaměřena na PR aktivity konkrétní společnosti-Pfizer Česká republika. Popisuje tak konkrétní nástroje, postupy a formy PR komunikace, jež lze použít i jako určitý manuál pro relevantní …víceAbstract:
The Aim of this bachelor thesis is to describe various PR tools and activities in the health sector. The first part describes in detail the theoretical foundations. Following part is focused on explanation of terms in the field of pharmacy. Finally, the practical part is a description of PR activities of specific company - Pfizer Czech Republic. This part describes specific tools, techniques and forms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tnnvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public Relations neziskové organizace "Místo pro děti"
Veronika MORAVCOVÁ -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk