Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění – Ondřej ZAPSKÝ
Ondřej ZAPSKÝ
Bachelor's thesis
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Public relations as a tool for influencing public opinion
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaké postoje mají obyvatelé města Kadaně ke společnosti ČEZ a jak hodnotí PR aktivity společnosti ČEZ na Kadaňsku. K vysvětlení public relations, PR, slouží první kapitola, která mj. popisuje využití, nástroje, cíle a definuje základní pojmy PR. Práce se dále zabývá lidskými postoji, jakožto oblastí sociální psychologie. Zaměření je zde věnováno k jejich utváření …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the attitudes of city dwellers of Kadan to CEZ company and how to evaluate the PR activities of CEZ in the Kadan region. The first chapter serves to explain public relations, PR for short, which among other things describes using, tools, objectives and defines the basic concepts of PR. The thesis also deals with human attitudes, as the field of social psychology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAPSKÝ, Ondřej. \textit{Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/iw9okd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAPSKÝ, Ondřej. Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Public relations a politické strany
David Janda