Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku – Kristýna Dvořáčková
Kristýna Dvořáčková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication on Social Media Networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na sociálních sítích značky DOLLER. V teoretické části jsou představeny marketingová komunikace obecně, specifika online komunikace a marketingové komunikace na sociálních sítích. V praktické části je provedena analýza marketingové komunikace značky DOLLER, kde je faktický stav porovnáván s teoretickými poznatky, aktivitami konkurence …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of marketing communication on social media of the brand DOLLER. The theoretical part presents marketing communication in general, specifics of online communication and marketing communication on social media. The practical part analyzes DOLLER's marketing communication, where the factual situation is compared with theoretical knowledge, competitors' activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dmn11/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
BP Obsahový marketing týmů 1. české fotbalové ligy na sociálních sítích Facebook, Twitter a YouTube
Petr Cmíral