Možnosti práce s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami ve volném čase v rámci školní družiny – Dana Sychrovská
Dana Sychrovská
Bakalářská práce
Možnosti práce s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami ve volném čase v rámci školní družiny
Possibilities of working with children with specific educational needs in their free time in the after-school club
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat možnostmi práce s dětmi se specifickýmivzdělávacími potřebami ve volném čase v rámci činnosti školní družiny na 1. stupniZŠ. Cílovou skupinou budou děti školní družiny při ZŠ zřízené dle § 16, odst.9 školského zákona. Práce bude obsahovat teoretickou a empirickou část.V teoretické části budou shrnuty poznatky o dětech se speciálními vzdělávacímipotřebami, vymezení školní …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13292
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2022
- Vedoucí: Mgr. Martin Kaliba, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Boris Titzl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYCHROVSKÁ, Dana. \textit{Možnosti práce s dětmi se specifickými vzdělávacími potřebami ve volném čase v rámci školní družiny}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/iynhe9/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 1. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
SPOLEČNÉ AKTIVITY ŠKOLNÍ DRUŽINY S MATEŘSKOU ŠKOLOU VE VZDĚLÁVACÍM PROGRAMU PRO ZÁJMOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH MALOTŘÍDNÍ ŠKOLY
Jana Ježková -
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Význam komunikace, motivace a hodnocení ve výchově dětí mladšího školního věku se zaměřením na děti se specifickými poruchami chování.
Monika Puchnerová -
Školní zralost dětí se sluchovým postižením
Adéla Ďásková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Hodnocení a poskytování zpětné vazby učitelem ruského jazyka žákům se SVP během distanční výuky.
Klára Pohlová -
Moderní softwarové a hardwarové technologie na základní škole a přínos pro žáky se SVP
Hubert Kindermann -
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Andrea Hrstková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 2. 2022
Kohout, J.
1. 2. 2022