Asistent pedagoga a jeho role ve vzdělávání žáků se SVP – Tereza ONDROUŠKOVÁ
Tereza ONDROUŠKOVÁ
Bakalářská práce
Asistent pedagoga a jeho role ve vzdělávání žáků se SVP
Assistant teacher and his role in education of pupils with SEN
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rolí asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. Teoretická část vymezuje asistenta pedagoga, jeho legislativní zastoupení, dále také pracovní náplň asistenta pedagoga a jeho kvalifikované vzdělání. Potom se teoretická část zabývá vzděláváním žáků se speciálně vzdělávacími potřebami, kde definuje, kdo je to žák se speciálně vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with a role of a teaching assistant in the education of pupils with special educational needs. The theoretical part defines the teaching assistant, his/her legislative representation, as well as the job description of the teaching assistant and his/her qualified education. Then the theoretical part deals with the education of pupils with special educational needs, where it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDROUŠKOVÁ, Tereza. Asistent pedagoga a jeho role ve vzdělávání žáků se SVP. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová
Název
Vložil
Vloženo
Práva