Dramaturgická struktura v díle Carlose Reygadase: Nuestro Tiempo – Adam Martinec
Adam Martinec
Bakalářská práce
Dramaturgická struktura v díle Carlose Reygadase: Nuestro Tiempo
Dramaturgical Structure in the Work of Carlos Reygadas: Nuestro Tiempo
Anotace:
Cílem práce je zmapovat dramaturgickou strukturu snímku Carlose Reygadase Nuestro Tiempo (2018). Kormě struktury celého snímku, budou popsány také dramaturgické principy, kterých Reygadas užívá v jednotlivých scénách, obrazech a záběrech. Touto analýzou, opřenou o pojmové aparáty běžně akceptované narativní dramaturgie a scénáristiky, rozkryji, jakým způsobem Reygadas pracuje s diváckým očekáváním …víceAbstract:
The aim of the work is to map dramaturgical structure of Carlos Reygadas’ film Nuestro Tiempo (2018). In addition to the structure of the whole film, the dramaturgical principles used by Reygadas in individual scenes, images and shots will also be described. With this analysis, based on the conceptual apparatuses of commonly accepted narrative dramaturgy and screenwriting, I willl reveal how Reygadas …víceKlíčová slova
mexická kinematografieKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
vyprávěníKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmová dramaturgie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/14510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
- Vedoucí: Jasmina BLAŽEVIČ
- Oponent: Radim VALAK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 10. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
ZROZENÍ A VÝZNAM FENOMÉNU TANCE V „ CINE DE CABARETERAS“ VRÁMCI MEXICKÉ KINEMATOGRAFIE
Rolando Garduňo -
Kinematografie Carlose Reygadase v kontextu jeho vzorů: Bressona, Tarkovského a Rosselliniho
Tomáš Klein -
Tendence vyprázdněné narace v díle Carlose Reygadase v kontextu postupů současné kinematografie
Veronika Hlinková -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
Filmová adaptace divadelní inscenace a výhody, které přináší prolnutí divadelních a filmových principů.
Nikola Minářová -
Filmová hudba a její dramaturgická funkce ve vybraných dílech Michala Pavlíčka
Šárka Vránová Cágová -
Vývoj ochrany autorských práv audiovizuálních děl: autorskoprávní problematika filmových děl
Jana Lohrová