Bc. Natálie Švihálková

Master's thesis

Marketingový mix vybrané prodejny

Marketing mix of a selected store
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix a jeho nástroje. Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu vybrané prodejny a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska zkoumané problematiky. V praktické části je charakterizována vybraná prodejna, provedeno zhodnocení nastavení jejího současného marketingového …more
Abstract:
This thesis focused on a marketing mix and its elements. The thesis aims to evaluate the present marketing mix of a chosen store and propose possible improvements in certain areas. The theoretical part of this thesis provides an insight into the theoretical part of the marketing mix. The practical part comprises a description of the chosen store, an analysis of the store’s current marketing mix, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 8. 2023
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Rostislav Staněk

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné