Bc. Natálie Švihálková
Master's thesis
Marketingový mix vybrané prodejny
Marketing mix of a selected store
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix a jeho nástroje. Cílem diplomové práce je zhodnotit současné nastavení marketingového mixu vybrané prodejny a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část práce je zaměřena na teoretická východiska zkoumané problematiky. V praktické části je charakterizována vybraná prodejna, provedeno zhodnocení nastavení jejího současného marketingového …moreAbstract:
This thesis focused on a marketing mix and its elements. The thesis aims to evaluate the present marketing mix of a chosen store and propose possible improvements in certain areas. The theoretical part of this thesis provides an insight into the theoretical part of the marketing mix. The practical part comprises a description of the chosen store, an analysis of the store’s current marketing mix, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ram5b/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2023
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Rostislav Staněk
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor