Efektivita reklamy v neuromarketingu – Bc. Kateřina Lazarčíková
Bc. Kateřina Lazarčíková
Diplomová práce
Efektivita reklamy v neuromarketingu
The Efficiency of Advertising in Neuromarketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou reklamy a faktory, kterými lze ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem je zjistit jakou míru pozornosti vyvolají erotické apely v reklamě. V teoretické části je přiblížen smyslový a emoční marketing, následně představuji neuromarketing, včetně metod, které tento perspektivní obor nabízí, a následně je uváděna podprahová reklama. Dále se zabývám aplikací …víceAbstract:
This thesis deals with the effectiveness of advertising and the factors that can affect the purchasing behavior of customers. The aim is to find out what level of attention can be attracted by erotic appeals in advertising. In the theoretical part is a descripted sensory and emotional marketing, then I introduce neuromarketing, including methods that this prospective field can offer, and then subliminal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kwlsm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Rozpoznávání skrytých informací k určení intencionální lži pomocí elektroencefalografie
Martina Žabčíková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Psychologie v marketingu
Tomáš Vlček