Bc. Kateřina Lazarčíková

Diplomová práce

Efektivita reklamy v neuromarketingu

The Efficiency of Advertising in Neuromarketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá efektivitou reklamy a faktory, kterými lze ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem je zjistit jakou míru pozornosti vyvolají erotické apely v reklamě. V teoretické části je přiblížen smyslový a emoční marketing, následně představuji neuromarketing, včetně metod, které tento perspektivní obor nabízí, a následně je uváděna podprahová reklama. Dále se zabývám aplikací …více
Abstract:
This thesis deals with the effectiveness of advertising and the factors that can affect the purchasing behavior of customers. The aim is to find out what level of attention can be attracted by erotic appeals in advertising. In the theoretical part is a descripted sensory and emotional marketing, then I introduce neuromarketing, including methods that this prospective field can offer, and then subliminal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace