Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu – Bc. Helena Bachorecová
Bc. Helena Bachorecová
Master's thesis
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Psychological mechanisms when making purchasing decisions
Anotácia:
Závěrečná práce se zabývá psychologickými mechanismy v oblasti nákupního chování spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat faktory, které vedou spotřebitele, konkrétně ženu, čtenářku, k rozhodování o nákupu lifestylového časopisu ELLE. Teoretická část se věnuje spotřebnímu chování a osobnosti spotřebitele. Zmiňuje vliv kognitivních a konativních faktorů na behaviorální projev osobnosti …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the psychological mechanisms in the area of shopping behavior of consumers. The main objective of this thesis is to identify factors which lead consumers, particularly woman, readers, to decide to buy lifestyle magazine ELLE. The theoretical part deals with consumer behavior and personality of the consumer. Mentions the impact of cognitive and conative factors on the behavioral …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/albmc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Spotřebitelské chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Kristina Somlóová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
Ruijie Yan -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Do lower interest rates boost consumption? An insight into low-interest rate environments and consumption behavior in Germany.
Daniel Camilo Oviedo Arevalo -
Change of consumers preferences and behavior due to the influence of Covid-19
Anežka Blažek Wijsman