Komunikační strategie bezobalového obchodu – Daniela Rubášová
Daniela Rubášová
Diplomová práce
Komunikační strategie bezobalového obchodu
Communication strategy of the zero waste store
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda disponují obyvatelé Klatov bariérami vůči konceptu bezobalového nakupování a na základě zjištěných informací zpracovat komunikační strategii místního bezobalového obchodu. Pro účely této práce byly stanoveny výzkumné otázky zaměřené na zjištění bariér vůči tomuto konceptu a způsob jeho přiblížení potenciálním zákazníkům. Pro jejich zpracování bylo použito …víceAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to find out whether the residents of Klatovy have prejudices against the concept of package free shopping and based on it develop a communication strategy of the local zero waste store. For the purpose of this thesis research questions were set. These questions were focused on barriers to this concept and the way how to bring it closer to potential customers. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84815
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Tereza Hudcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84815
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková