Marketing na sociálních sítích – Kateřina Stiborová
Kateřina Stiborová
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Social Media Marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích. Výzkum je zaměřen na firmu O2 Czech Republic, a. s., jedná se o telekomunikační společnost. Cílem této práce je navrhnout doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace společnosti na sociálních sítích. V případě zjištěných nedostatků navrhnout sadu doporučení pro vylepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing on social networks. O2 Czech Republic, a. s., a telecommunications company, is selected as part of the research. The aim of this work is to propose recommendations for streamlining the company's marketing communication on social networks and in case of identified shortcomings to propose a set of recommendations for improvement. The work is divided into two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Internet a reklama
David Zapletal -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka
Název
Vložil
Vloženo
Práva