Kateřina Stiborová
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích
Social Media Marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích. Výzkum je zaměřen na firmu O2 Czech Republic, a. s., jedná se o telekomunikační společnost. Cílem této práce je navrhnout doporučení pro zefektivnění marketingové komunikace společnosti na sociálních sítích. V případě zjištěných nedostatků navrhnout sadu doporučení pro vylepšení. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing on social networks. O2 Czech Republic, a. s., a telecommunications company, is selected as part of the research. The aim of this work is to propose recommendations for streamlining the company's marketing communication on social networks and in case of identified shortcomings to propose a set of recommendations for improvement. The work is divided into two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Russkaja internet-reklama i PR v sfere turizma
Saida Teuvazhukova -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Internet a reklama
David Zapletal -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights