Strategická analýza společnosti Czech Airlines Technics, a.s. – Martin Holcman
Martin Holcman
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Czech Airlines Technics, a.s.
Strategic analysis of Czech Airlines Technics, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je identifikovat za pomoci nástrojů strategické analýzy možné vlivy, které ovlivňují fungování podniku, a na jejich základě navrhnout strategická doporučení pro management a vlastníky společnosti Czech Airlines Technics a.s. Společnost nabízí služby v oblasti letectví a zaměřuje se na opravy a údržby letecké techniky. V současné době dochází k nátlaku ze strany konkurentů a strategická …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to identify possible influences that affect the operation of the company with the help of strategic analysis tools and to propose strategic recommendations for the management and owners of Czech Airlines Technics a.s. The company offers services in the field of aviation and focuses on repairs and maintenance of aircraft. Currently, there is pressure from competitors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86827
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
- Vedoucí: Petra Štamfestová
- Oponent: Tomáš Ryška
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86827
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova